CAS Argeş îşi transferă activitatea în mediul online, pentru a evita riscul răspândirii noului virus. Conducerea institutiei roaga publicul sa utilizeze site-ul institutiei www.casag.ro, precum si adresele de contact (email) ca forma de corespondenta generala.
Avand in vedere situatia de risc, cauzata de aparitia COVID 19, Casa de Asigurari de Sanatate Arges recomanda pentru perioada imediat urmatoare, evitarea deplasarii publicului la sediul institutiei si efectuarea corespondentei in mediul on line. De pe site-ul institutiei www.casag.ro se pot descarca cererile necesare eliberarii anumitor documente, precum si:
- documentele necesare emiterii cardului national, duplicat
- documentele necesare dobandirii calitatii de asigurat
- documentele necesare eliberarii cardurilor europene de asigurari sociale de sanatate
- documentele necesare eliberarii formularelor europene (S1, S2)
Cererile pentru solicitarea indemnizatiei de concedii medicale vor fi aduse la sediul institutiei, numai in situatia in care se depăseste termenul de 90 de zile.
Raspunsurile la solicitarile asiguratilor se vor transmite prin posta electronica sau, dupa caz, prin Posta Romana.
Intentia institutiei este aceea de a evita aglomerarea la ghiseele institutiei si de evitare a posibilitatii de transmitere a virusului.