Dragii noștri,
La 5 zile de la declanșarea campaniei
ÎmpreunăPentruArgeș, în numele fundației Gaudium, suntem în măsură să
anunțăm următoarele:
În primele zile, societăți comerciale
importante, dar și donatori persoane fizice au răspuns extrem de prompt
apelului nostru de a înarma personalul medical din Argeș în lupta
împotriva COVID-19, dar și de a asigura aparatură medicală de tip
life-support pentru pacienții care vor avea forme extrem de grave în
acest război cu boala.
250.000 lei merg, în acest moment, pentru
aparatură și echipamente de protecție destinate Argeșului. Este doar
începutul, nu ne oprim aici!
În cele cinci zile care s-au scurs, am
discutat cu sute de furnizori din România și din afară și suntem în
măsură să confirmăm, pe baza propriei și dureroasei experiențe, criza
generalizată pe care o anunță autoritățile contractante din domeniul
medical în ceea ce privește materialele și aparatele necesare.
Pe
piața internațională, fiecare echipament, fiecare mască, fiecare cutie
de mânuși se licitează și se evaporă în câteva secunde. Chiar și așa, nu
am renunțat, ci suntem mai determinați, mai documentați și mai
conectați ca niciodată la ceea ce se întâmplă. Continuăm strângerea de
fonduri și achiziția de echipamente pe care le vom dona, în
loturi-loturi, către unitatea medicală desemnată să gestioneze ca centru
de comandă criza COVID în județul Argeș. La data prezentului comunicat,
aceasta este Spitalul Mioveni.
Rămânem conectați la evoluția
organizatorică și ținem permanent legătura cu autoritățile implicate în
gestionarea acestei lupte și cu cadrele medicale care ne acordă suport
tehnic de specialitate.
Din banii care s-au strâns deja, am identificat și am comandat:
▪
2 ventilatoare de Terapie Intensivă Astral 150, cu o capacitatea de
life support de 24/24 de ore, identificate cu ajutorul furnizorului
român Eyecon Medical, aparate care urmează să se alăture celor existente
deja în spital pentru asistență de tip ATI
Echipamente necesare protecției personalului medical:
▪
200 de combinizone
▪ 100 de viziere
▪ 1000 de măști de protecție
▪
600 de măști FFP2
▪ 200 de măști FFP3
▪ 50 de perechi de ochelari de
protecție
Și 800 de teste-rapide COVID 19.
Separat, cu titlul de
donație produse, un partener a livrat deja 600 sticle de spirt
medicinal.
Dintre materialele de mai sus, un pachet de 15
combinizoane&viziere au mers astăzi la Spitalul de Pediatrie unde,
conform noilor dispoziții de organizare, o secție separată va asista
copilașii depistați pozitiv.
Am putut ajunge aici pentru că mediul de afaceri argeșean cu precădere a fost rapid în reacție și solidar!
Mulțumim
în acest sens companiilor Teilor, Nicolae Asist, Invest Intermed,
Ronera Rubber, Club Castel, Beautiful Estetic, Comesad, precum și al
ctor companii care au dorit să-și păstreze anonimatul și tuturor celor
care au anunțat că ni se vor alătura zilele următoare și care – prin
eforturile lor – vor face diferența între viață și moarte pentru mulți
argeșeni. ImpreunăPentruArges vom reuși!
Nu, medicii noștri din
unitățile de luptă COVID nu vor fi dezarmați! Nu, nu vom putea face
singuri tot și implicarea, în paralel, a autorităților este esențială.
Dar, da, împreună vom reuși!
Vă stăm la dispoziție pentru detalii,
dacă doriți să vă alăturați:
Mihaela Anghel: 0736.002.643 | Roxana Ilie:
0742.220.942 |
Denisa Dumitru: 0737.770.001 | Camelia Badulescu:
0742.092.092
Contul în care se operează campania este: RO16BRDE030SV01754270300.
Despre Campania ImpreunaPentruArgeș
În
acest moment, sistemul sanitar din Argeș are nevoie de un volum uriaș
de echipamente de protecție și consumabile specifice gestionării unei
astfel de epidemii. Măști de diferite tipuri, viziere, combinezoane,
halate, obiecte de încălțăminte medicală, mănuși, dezinfectanți etc. se
regăsesc într-o lungă listă de necesar a sistemului medical din județul
nostru. Echipamentele de asistență medicală sunt, în egală măsură,
vitale pentru gestionarea crizelor medicale care se anunță. La fel,
testele rapide.
Ne propunem să scurtăm sau să ușurăm această listă,
cumpărând cantitățile necesare de produse pe care le-am identificat în
stocurile furnizorilor indicați de autorități, dar și ale altor
furnizori pe care îi identificăm prin resurse proprii. Alăturarea
dumneavoastră în acest demers este mai mult decât bine-venită. Ea se
poate dovedi decisivă. Dacă resursele existente sau politica de sprijin
pentru comunitate a companiei pe care o reprezentați permit o astfel de
implicare, vă rugăm să vă alăturați!
Activitatea de achiziție a
echipamentelor, consumabilelor și aparaturii se desfășoară prin FUNDAȚIA
GAUDIUM, fundație având ca scop principal activitățile caritabile,
filantropice și nonprofit derulate în scopul realizării și promovării
condițiilor necesare exercitării și respectării efective a drepturilor
și principiilor umanitare. Fundația GAUDIUM este reprezentată de dl.
Virgil Dumitru – președinte, are sediul fiscal în comuna Bascov, str.
Serelor, nr. 42, este identificată fiscal prin CIF 28117583/2011,
înregistrată în Registrul Fundațiilor cu nr. 2/RF/2011 şi are contul
RO16BRDE030SV1754270300, deschis la BRD Pitești (cont RON). Fiecare
contributor în cadrul acestei campanii va fi informat, în detaliu, prin
mijloace online, cu privire la derularea procedurilor de achiziție și
predare a echipamentelor, testelor și aparatelor către unitatea medicală
din județ desemnată să lupte în prima linie împotriva epidemiei de
COVID-19.
