Pentru asigurarea activitatii Casei Judetene de Pensii Arges fara expunerea asiguratilor si a beneficiarilor sistemului public de pensii la riscurile legate de infectarea cu noul coronavirus, au fost dispuse mai multe măsuri.
Astfel, „programul direct cu publicul pe perioada starii de alerta se va desfasura doar pentru urmatoarele operatiuni:
Inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculari, care presupun anexarea unor documente in original.
Facem precizarea ca inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115 si 0248.222.393. Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.
Solicitarea ajutoarelor de deces.
Facem precizarea ca documentele necesare platii ajutorului de deces, se pot depune la sediul institutiei, se pot transmite prin posta sau prin e-mail. De asemenea, facem cunoscut ca plata ajutorului de deces pentru pensionari se poate plati si prin mandat postal, iar pentru asigurati in cont bancar.
Incheierea contractului de asigurare
Ridicarea biletului de tratament balnear.
Activitatea de expertiza medicala
Pentru a proteja sanatatea beneficiarilor sistemului public de pensii, accesul in spatiile inchise va fi asigurat in conditii de siguranta sanitara si distantare fizica, cu respectarea fluxurilor si a traseelor stabilite in cadrul institutiei.
Casa Judeteana de Pensii Arges va dezvolta activitatea de relatii cu publicul la distanta, astfel ca pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, rugăm ca persoanele interesate să se adreseze pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau in scris la adresele:relatii@cjparges.ro,plati_pensii@cjparges.ro,evidenta_contribuabili@cjparges.ro.
Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges – www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe una din adresele mai sus mentionate.
Recomandam transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, in original) prin poștă, cu confirmare de primire.
Pentru siguranta dumneavoastra, dar si a noastra, va rugam ca in situatia in care prezentati simptome virale, sa amanati prezentarea la Casa Judeteana de Pensii Arges si sa utilizati mijloacele de comunicare prezentate mai sus, evitându-se astfel contactul direct”, se arată în comunicatul transmis de Casa Județeană de Pensii Argeș.